Đang xử lý

Việc làm {key1} tại {key2} - ViecOi.vn

 Việc làm  /  TPHCM /  Ngôn ngữ /  VIỆC LÀM [QUẬN 4] CHUYÊN VIÊN CHĂM SÓC KHÁCH HÀNG TIẾNG NHẬT N1 tại TPHCM - Việc ơi Japan Client

VIỆC LÀM [QUẬN 4] CHUYÊN VIÊN CHĂM SÓC KHÁCH HÀNG TIẾNG NHẬT N1 tại TPHCM - Việc ơi Japan Client

20,000,000 - 28,000,000 VNĐ
0 VNĐ

Thông tin tuyển dụng

Điều kiện làm việc

  • Số lượng cần tuyển:
    2 người
  • Bằng cấp:
    Cao đẳng
  •  Kinh nghiệm:
    Từ 1 đến 2 năm
  • Giới tính:
    Không yêu cầu
  •  Vị trí:

Mô tả công việc

■Job description
• Cung cấp hỗ trợ kỹ thuật và xử lý sự cố thông qua call, email và live chat với khách hàng người Nhật liên quan đến sản phẩm mà khách đã mua
• Thu thập feedback và khiếu nại của khách hàng, đưa ra hướng giải quyết, ghi nhận và theo dõi bằng cách liên lạc với các đối tác internal và external
• Đào tạo và phát triển Đội ngũ chăm sóc khách hàng tại Nhật Bản và khu vực APAC.
• Kiến thức về sản phẩm sẽ được công ty training và đào tạo, cách chăm sóc khách hàng và xử lý sự cố
WHAT YOU'LL BE RESPONSIBLE FOR
• Provide technical support and troubleshooting via email, live chat.
• Collect customer compliments and complaints, ensure resolution, documentation and follow up by communication with internal and external partners.
• Train, and develop Customer Service Team in Japan and APAC region.

■Requirement
Must have
• Male/Female,years old
• Nationality : Japanese or VietNamese
• Passion to deliver a world class customer experience.
• Native or near-native Japanese and strong Japanese cultural knowledge (N2 or above). Proficiency in other languages is also a big plus.
• Ability to communicate in English (Intermediate level: IELTsand/or Vietnamese.
• Experience interacting with customers in some capacity (either via phone, chat, in person, etc.) is preferred
• Technically savvy: comfortably navigate in a fast paced, technical environment. Ability to sort out how technology works when things go wrong
Nice to have
• Excellent verbal and written communication
• Strong relationship builder with both internal and external customers
• Knowledge to adapt your approach depending on customer communication styles
• Exhibit the behavior of listening more than you speak
• Virtue of patience and ability to remain calm under stress

■Salary: 28 mil gross
■Thời gian làm việc : Thứ 2 - Thứ 6 : 8hh00

■IN RETURN WE OFFER
• Competitive salary (100% salary during probation)
• Bonus:
o 13th-month salary paid in December
o Performance bonus
• Insurance:
o Social Insurance on full salary starts from probation
o Premium health insurance for employees and family, even in probation
o Annual leave: up to 15 days/year (and plus Volunteer time off, and plus Summer hours...) Enjoy!
• Gift and Care:
o Welcome watch after probation
o Monthly mobile cards: 500,000 VND
o Silver membership at Getfit Gym & Yoga Center downstairs
o Free lunch and free dinner (if you work after 20:00)
• All tools you need: Mac/Windows, iOS/Android, Testing devices/State-of-the-art wearables, you name it.
• Opportunities to work with Tech giants, multinational offices and develop yourself through training programs, language classes,...
• Employee engagement activities: From team building, sports competition, Halloween to Christmas to Year-end-parties to the Lunar new year... Yah, we work hard, we play hard!
  7-12 triệu VNĐ
 05/03/2024
  8-10 triệu VNĐ
 05/03/2024
  1-6 triệu VNĐ
 05/03/2024
  10-25 triệu VNĐ
 05/03/2024
  7-10 triệu VNĐ
 29/02/2024