Assistant directly to Superior on sourcing activities, included scouting potential supplier, collecting information, doing supplier pre-assessment, homologation, negotiation, price comparison, market research on raw material, follow up project of new item development, etc.
Sourcing Management – Uses the Sourcing Management Process to apply required tools in the creation and implementation of local source plans to manage assurance of supply, quality, service, cost, innovation, and regulatory compliance within the Country and align globally, resulting in breakthrough strategies which optimize value and ensure appropriate risk management.
Proactive Cost Management: Achieves cost control, cost reduction, and cost containment targets, and adds value to area of expenditure through a strong total cost orientation. Identifies and documents all cost reduction and profit plan improvements.
Market Knowledge and Insight: Links market knowledge and country requirements to region sourcing managers supporting the creation of breakthrough strategies.
Supplier Management: Assists in evaluating potential suppliers on country specific issues. Is familiar with the various suppliers and business product lines available in Vietnam.
Manage contract with supplier in term of development new tool, fixture, jig, with agreed provisions/ conditions.
Manage tooling as company’s properties via checking investment budget, contract, documentation, warranty confirmation, etc.
Working externally with supplier, and internally with Quality/Engineering team for sample process, match standard specification/drawing, correctly follow company procedure, meeting budget value and project timeline.
Assist direct manager to develop and implement sourcing strategies to be aligned with global team, to meet requirements of operation in assurance of supply, quality, service, cost saving, innovation, and regulatory compliances.
Ensure all vendor working with agreed and confirmed company's Code of Conduct.
Thành lập năm 1956 bởi Ông Clementino Bonfiglioli - hơn 65 năm hoạt động Bonfiglioli đã là thương hiệu lớn nhất của Italy và là một trong ba công ty hàng đầu của châu Âu trong lĩnh vực truyền động.
BONFIGLIOLI hiện diện trên toàn cầu với 14 nhà máy sản xuất, 20 chi nhánh trên 16 quốc gia và hệ thống phân phối khắp 5 châu.
BONFIGLIOLI Việt Nam (BVN) được thành lập năm 2008 có trụ sở tại KCN Mỹ Phước 3, Bình Dương trên diện tích 93.000 m với chức năng chính là sản xuất và cung cấp các sản phẩm.Thành lập nămbởi Ông Clementino Bonfiglioli - hơn 65 năm hoạt động Bonfiglioli đã là thương hiệu lớn nhất của Italy và là một trong ba công ty hàng đầu của châu Âu trong lĩnh vực truyền động.
BONFIGLIOLI hiện diện trên toàn cầu với 14 nhà máy sản xuất, 20 chi nhánh trên 16 quốc gia và hệ thống phân phối khắp 5 châu.
BONFIGLIOLI Việt Nam (BVN) được thành lập nămcó trụ sở tại KCN Mỹ Phước 3, Bình Dương trên diện tích m với chức năng chính là sản xuất và cung cấp các sản phẩm.