■Job description
– Live chat with customers via the support platform to familiarize them with the product or answer questions related to the product
– Work directly with the technical team if customers are having problems with the product (bug, feedback, request …)
– Synthesize customer opinions and actively discuss with the development team to make the product better
■REQUIREMENTS
– Minimum 1+ years’ experience in Customer Support
– English: Good (Effective written communication skills)
– Patience, attentiveness and goal-oriented focus.
– Ability to evaluate, troubleshoot, and follow-up on customer issues as well as replicate and document for further escalation
– Knowledge about e-commerce is a plus
– Knowledge of HTML/CSS is a plus
– Knowledge of Shopify is a plus
■Salary:$ $
■WORKING CONDITION
Working time:MonFri ::,
Bonus:1
Review salary:2 times/year
Insurance :Đóng BH full lương hoặc đóng theo luật (Tùy ứng viên chọn)
Gasoline :yes
■Other Benefits:
- Xét tăng lương 2 lần/ năm.
- Thưởng kết quả công việc và thưởng theo doanh thu sản phẩm
- Được tham gia những dự án mới giải quyết những vấn đề thực tế của khách hàng
- Có lộ trình thăng tiến và được các dev nhiều kinh nghiệm đào tạo nâng cao trình độ
- Company trip hằng năm.
- Các phúc lợi khác:
+ Tiền ăn trưa
+ Tiền gửi xe
+ Sinh nhật
+ Hỗ trợ tiền thuê nhà ở hoặc mua nhà và mua xe
+ Mua cổ phần ưu đãi của công ty
- Được đóng bảo hiểm sau khi ký hợp đồng chính thức : Đóng full hoặc theo luật (Nhân viên được lựa chọn)