Liaising between guests and partners to resolve light complexity issues via inbound, outbound, email, chat, and messaging on various topics such as: additional travel advice, modifications, cancellations, complaint, ...
Providing accurate, valid, and complete information by using the right tools, methods, and processes.
Ensuring a high level of customer service and a positive guest experience
Job requirements
Fluency in English (Speaking, listening, writing, and reading) - working 100% English.
Ability to take ownership and solve problems.
Positive and resilient attitude.
Minimum high school diploma or equivalent.
No Experience required
Benefits and Salary
Base salary: 7.500000vnd/month.
Meal Allowance: 500000vnd/month.
Complexity allowance: 1.000.000vnd/month (If you handle Inbound call).
Monthly KPI incentive: 900000 1.200000vnd.
Night shift allowance 30% of basic salary
14 Annual leave per year.
Computer provided.
100% English Environment.
Global training program.
Annual review.
13th pay salary.
Working time Rotating shifts 8 hours/day, 2 days off per week, arranged by team leaders.
Work location 4th floor, QTSC1 Building, To Ky Street, Tan Chanh Hiep Ward, District 12
booking.com là công ty Công ty đa quốc gia đang hoạt động lĩnh vực Ngân hàng tại TPHCM. Hiện tại chúng tôi đang cần tuyển vị trị trí "[Quận 7/HCM] CSKH TIẾNG ANH ( Ngành ngân hàng)", "[Quận 12/Quận 7] Customer Service English (Hotel/ Airline Ticket)". với các kỹ năng như Giải Quyết Vấn Đề, Giọng Nói Tốt, Tiếng Anh .Bạn sẽ được hưởng các chế độ phúc lợi như Thưởng Lễ-Tết, Thưởng Tháng 13 khi làm việc tại booking.com.