Tham gia vào việc phát hành và quảng bá game mobile trên Google Play và App Store cho thị trường toàn cầu.
Nghiên cứu thị trường và phân tích đối thủ để hiểu rõ về game, hành vi người chơi, từ đó nắm bắt xu hướng và áp dụng vào chiến lược marketing cho sản phẩm.
Lập kế hoạch, triển khai và quản lý các chiến lược marketing thông qua các kênh quảng cáo: Facebook, Google, Unity, Mintegral, IronSource, Applovin, Tiktok...
Theo dõi và đo lường hiệu quả của các chiến dịch marketing, báo cáo kết quả theo tuần, tháng, quý, năm
YÊU CẦU
Ít nhất 1 năm kinh nghiệm làm việc trong lĩnh vực công nghệ hoặc ngành game.
Yêu thích chơi game, đặc biệt là game mobile.
Có kỹ năng phân tích, thống kê và sáng tạo tốt.
Trình độ IELTS từ 6.0 trở lên.
Có trách nhiệm, chăm chỉ trong công việc.
Tốt nghiệp đại học, chuyên ngành Marketing hoặc các ngành liên quan.
Our mission is to bring the best value to users of all ages with different styles, at any time, and anywhere. Convenience, flexibility, and fun are what we aim for.
Our vision is to become a globally integrated enterprise with sustainable development in the gaming industry. In the next 5 years, the main goal is to reach the top 30 largest mobile gaming companies in the world.Our mission is to bring the best value to users of all ages with different styles, at any time, and anywhere. Convenience, flexibility, and fun are what we aim for.
Our vision is to become a globally integrated enterprise with sustainable development in the gaming industry. In the next 5 years, the main goal is to reach the top 30 largest mobile gaming companies in the world.
Our mission is to bring the best value to users of all ages with different styles, at any time, and anywhere. Convenience, flexibility, and fun are what we aim for.
Our vision is to become a globally integrated enterprise with sustainable development in the gaming industry. In the next 5 years, the main goal is to reach the top 30 largest mobile gaming companies in the world.